Szkolenie charakteryzuje się tym, że słuchacz chłonie wiedzę, nie zasypia i czuje się komfortowo. Dlatego musisz zadbać o jego komfort aby mógł tą wiedzę chłonąć. Jest to uwarunkowane podstawowymi potrzebami człowieka czyli „żebym mógł stać się otwarty na wiedzę muszę poczuć się dobrze”. Pierwsze wrażenie zawsze gra kluczową rolę i wpływa na odbiór pozostałej części wydarzenia. Kiedy sala konferencyjna warszawa jest prestiżowa i budząca zaufanie Twojego odbiorcy to masz ogromne szanse na to, że odbierze on pozytywnie to co masz do przekazania na szkoleniu! Dlatego niezbędny jest dobór sali, która sprosta pierwszemu wrażeniu odbiorcy. Ważnym aspektem jest również węzeł komunikacyjny w jakim organizujesz szkolenie, Warszawa ma rozbudowaną sieć komunikacji miejskiej i bardzo ważne jest to aby szukać sal, które usytuowane są tam gdzie łatwo dojechać. Zmienia to diametralnie odbiór Ciebie i marki, którą reprezentujesz. Wybieraj z głową i nigdy nie oszczędzaj na słuchaczach ponieważ to na dłuższą metę nie działa.