Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu. Bez niej firma, spółka czy przedsiębiorstwo nie będzie znane. Trzeba zainwestować w reklamę. I to na wszystkie możliwe sposoby. Czy to reklama w telewizji ogólnopolskiej. Czy w gazecie. A najlepiej to w internecie, gdzie obecnie każdy zagląda. Są jednak mniejsze ale bardzo skuteczne sposoby reklamowania. Smycze reklamowe – o nie właśnie chodzi. Chyba sami nie raz dostaliście już taką smycz będąc na jakimś evencie. Piękne Panie rozdają je przychodzącym na wydarzenia. Na targach branżowych hostessy rozdają je w ramach tak zwanych gratisów. Smycze to obecnie bardzo popularny i przydatny gadżet. Czy to do przywiązania kluczy. Czy do noszenia identyfikatora. Smyczki się przydają. Dlatego firmy tak chętnie inwestują w wyrabianie ich. Zlecają agencjom wyprodukowanie dla nich setek takich smyczy. A potem rozdają je jako dodatek reklamowy. Chyba każda ceniąca się firma na rynku chociaż raz wyprodukowała dla siebie i dla swoich klientów smycze reklamowe.
Smycze reklamowe
Zobacz także:
Nowości:
Bartosz Paprocki
Kierunek heraldyczny obrał Bartosz Paprocki, ruchliwy ,,rymarz" o bardzo osobliwej kulturze literackiej, trącącej średniowieczną, dużej pracowitości i dość niezwykłych kolejach burzliwego żywota. Owa kultura...
Perspektywa
Perspektywa to zbiór zasad, które pomagają przedstawić trójwymiarową rzeczywistość na płaskiej kartce. W tej notce omówię tylko te najważniejsze.
Tym razem nie tworzyłam obrazków ołówkiem...
Gimnazjum nr pg 6 Białystok – Historia
BIBLIOTEKA SZKOLNA
ZAPRASZMY UCZNIÓW DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
HISTORIA
Biblioteka Publicznego Gimnazjum nr 6 w Białymstoku istnieje od 1996 r. Początkowo mieściła się w niewielkim pokoiku, korzystając z...